Go Digital

GO Digital er et enkelt system som effektiviserer arbeidshverdagen din,
så du kan bruke tid på det som skaper verdi i bedriften.

Alt i ett system

Nå kan du digitalisere en rekke av oppgaver som tidligere har blitt utført manuelt, og minske papirarbeidet i bedriften.

  • Enkel registrering av timer og fravær, fakturering og prosjektstyring m.m. – alt i ett system
  • Digitalisering av papirarbeidet – bruk mobilen og ha tilgang overalt
  • Full oversikt over dine ansatte og prosjekter – bedre planlegging og resultater
  • Skylagring av all informasjon i sanntid – ingen flere ringpermer og løse ark
  • Eksport av data til regnskap – enklere og rimeligere lønnskjøring
  • Enkel dokumentering av bilder, videor og kommentarer
  • Alt i henhold til GDPR – enkelt å følge reglene

Se hvordan GO Digital fungerer

GO Basic

GO Basic er for deg som ønsker et enkelt og brukervennlig verktøy for å digitalisere manuelle oppgaver som timeføring, fraværsregistrering, personalinfo og prosjektstyring.

Pris: 99,- per lisens/md.

GO Business

GO Business passer for kunder som ønsker å styre hele sin virksomhet digitalt. I tillegg til funksjonene i GO Basic kan du fordele oppgaver, styre ditt varelager og fakturere kunder.

Pris: 149,- per lisens/md.

GO Total

GO Total er laget for kunder som ønsker full kontroll på alle aspekter i driften og har et behov for å dokumentere dette underveis med sjekklister, avviksmeldinger og lignende.

Pris: 199,- per lisens/md.

  GO
Basic
GO
Business
GO
Total
Firmaprofil
Timelister
Fravær
Personaloversikt
Prosjektstyring
Bilde- og videofiler
HMS-rutiner
Rapporter
Manuelle integrasjoner
SMS-varsling*
Mannskapsliste  
Rollestyring  
Oppgaver  
Varelager  
Faktura og tilbud  
Sjekklister    
Rapporter uønsket hendelse    
Avviksmeldinger    
Endringsmeldinger    
Vernerunder