Mobil som Tjeneste

Skademelding for Bedrift

Har du avtale om Mobil som Tjeneste kan du bruke dette skjemaet for å melde skade/feil, tap eller tyveri. For at vi raskt skal kunne hjelpe deg på en god måte, trenger vi å forstå hva som har skjedd og hvor akutt situasjonen er.

Har du iPhone må du deaktivere «Find my iPhone»

Har du ikke bedriftsavtale finner du skademelding for privatkunder her.

Meld fra om service, skade, tap eller tyveri

  • 1

    Om deg

    Firma *
    Navn *
    E-post *
    Telefonnummer *
  • 2

    Telefon og hendelse

    Hvilken telefontype gjelder det? *
    IMEI-nummer *
    i

    IMEI består av 15 siffer som du finner ved å taste *#06# på telefonen. Du kan også finne det på telefonens baksiden eller SIM-kortholder.

    Ved mistet telefon eller tyveri må du legge ved kopi av anmeldelse.

    Har du ikke anmeldt tyveriet kan du gjøre det her.

    Hendelsen inntraff *
  • 3

    Faktura- og leveringsadresse

  • 4

    Hvordan kontakter vi deg for oppfølging?

    Telefon
    E-post