Infinity symbol

Incident

Incident sikrer god intern kommunikasjon ved uforutsette hendelser

  • Rask kommunikasjon med ansatte og andre fra PC via SMS eller app på mobilen
  • Enkel oversikt over tilbakemelding fra ansatte og andre mottakere
  • Enkelt å lage og dele lister over aktiviteter som skal gjennomføres
  • Sikrer at bedriften er godt forberedt på håndtering av utforutsette hendelser

Incident tjenesten er laget spesielt for å hjelpe bedriften med å håndtere internkommunikasjon ved uforutsette hendelser og kriser. Andre kommunikasjonsløsninger er mer generelle og laget for mange ulike formål. Eksempler er e-post og web-løsninger for utsending av SMS. Disse mangler flere av funksjonene ved Incident, som enkel oversikt over tilbakemeldinger fra ansatte, deling av aktivitetslister og rapport for hendelsen i etterkant.

 

INCIDENT LØSER PROBLEMET

Hvilke typiske problemer løses best?

VARSLE ANSATTE RASKT

litenbilde1.jpg

Varsle ansatte i ferdig lagde grupper på en enkel måte

FÅ OVERSIKT

litenbilde2.jpg

Få rapport på hvem som har fått varsling og tilbakemelding på sikkerhetsstatus til hver enkelt person.

ORGANISERE ARBEIDET

litenbilde3.jpg

Lag aktivitetslister som kan tildeles personer. Alle brukere ser oppdatert status på aktiviteter i sanntid.

Tjenesten er levert av Telias partner Bosbec AB. Tjenesten benyttes i nettleseren ved å logge inn på kundens konto på www.bosbec.io. Når hendelsen er ferdig håndtert lages det en rapport for hendelsen i systemet, slik at hendelsen er dokumentert. 

 

 

Spørsmål og svar

Incident kommuniserer via SMS eller App på telefonen. SMS støttes av alle mobiltelefoner, app støttes av telefoner med IOS (Apple) eller Android operativsystem.

Tjenesten kan enten benyttes fra nettleseren på mobiltelefon/nettbrett eller med begrenset funksjonalitet fra app på mobiltelefon/nettbrett.

Leveransestiden er 10 arbeidsdager fra bestillingskjema er sendt inn. Forutsetter at bedriften har en bedriftsavtale med Telia allerede, hvis ikke, må denne tegnes i tillegg.

 

Kontakt meg om Incident

Firma *
Fornavn / etternavn *
Telefonnummer *
E-post *