Rapporter: Personrapport
Personstatistikk viser antall samtaler inn til bedriftens ansatte, både direkteanrop og trafikk som kommer inn via køer, fordelt på hver enkelt ansatt.
- Se statistikk som antall samtaler og andre detaljer på ansattnivå
- Eksporter og last ned data i Excel-format
- Opprett egendefinerte rapporter med fokus på den informasjonen du vil se
Her finner du personrapporten
1. Logg på Telia Bedriftsnett
2. Fra hovedmenyen velg statistikk
3. Under fanen rapporter velg person
Mangler du tilgang til statistikk? Tilgang til statistikk styres av bedriftens administrator.
Les mer om rollestyring i Telia Bedriftsnett
Opprett egendefinert personrapport
Du kan opprette en egendefinert personrapport som bare inneholder de detaljene du vil vil se.
Les mer om egendefinert rapporter.
Annen informasjon
- RAPPORT: Velg ønsket rapport. Standard personrapport inneholder en rekke kolonner med informasjon, som antall innkomne samtaler, antall utgående samtaler og gjennomsnittlig samtaletid.
- KØ: Velg hvilken kø rapporten skal inneholde statistikk for. Ved valg av kø vises bare samtaler som har kommet inn via køer til hver enkelt person, uten direkteanrop.
- FRA - TIL: Velg periode statistikkrapporten skal gjelde for.
- Innkommende samtaler inkluderer besvarte samtaler, mens ubesvarte køsamtaler inkluderer antallet samtaler som har ringt på en ansatt sin telefon uten få svar. En samtale kan ringe flere ganger på samme telefon uten å få svar.
Relevante artikler
- Les mer om wallboards i statistikkmodulen
- Les mer om automatisk rapportutsendelse i statistikkmodulen
- Les mer om samtalelogg i statistikkmodulen
- Les mer om kørapporten i statistikkmodulen
- Se alle artikler relatert til Telia Bedriftsnett