Kundetilfredshet i Bedriftsnett

Få viktige tilbakemeldinger fra kundene dine

Tale i Microsoft Teams

Mange bedrifter vet for lite om hvordan kundene oppfatter bedriftens produkter og tjenester. Med tjenesten «Kundetilfredshet» i Telia Bedriftsnett får man et effektivt verktøy for å innhente tilbakemeldinger fra kundene og følge opp forbedringer og endringer. Tjenesten lar bedriften måle Net Promoter Score eller gjøre enkle kundeundersøkelser som en integrert del av Telia Bedriftsnett. Statistikk og rapporter presenteres forløpende i webløsningen.

Tilpass undersøkelsen til din bedrift

Automatisk utsendelse og enkel administrasjon

Oversiktlige statistikker og rapporter

Kundetilfredshet er en tilleggstjeneste i Telia Bedriftsnett. Med tjenesten kan du legge til kundeundersøkelser til bedriftens køer eller hovednummer. Undersøkelsen sendes automatisk ut til innringer på SMS. 

 

Bestem mottaker og tilpass undersøkelsen

Dere velger selv hvem som skal motta undersøkelsen. Det er mulig å ha flere undersøkelser samtidig, og en undersøkelse kan legges til en bestemt kø eller sendes til alle bedriftens innringere. Det er også mulig å legge inn reservasjon på enkeltbrukere, samt karantenetid for å unngå at undersøkelsen sendes til samme bruker for ofte. 

Bedriften kan selv tilpasse undersøkelsene til sine behov. I Innstillingene kan bedriften blant annet bestemme tekst, logo og språk for undersøkelsene.

To varianter 

Velg mellom to undersøkelsesvarianter:

  • NPS inneholder ett standardisert spørsmål, «Hvor sannsynlig er det at du anbefaler oss till en venn/kollega?». Svarene kan graderes fra 0-10 og regnes om til en Net Promoter Score (NPS).
  • Egendefinert undersøkelse. Dette er en undersøkelse hvor bedriften selv kan definere spørsmålene (inntil 10), samt hvilken skala man ønsker svarene gradert etter.

Statistikk og rapporter

Resultatene presenteres oversiktlig i en statistikk som hele tiden er oppdatert. Tidsgrunnlaget for statistikkene velger bedriften selv. Resultatene kan vises for køer, agenter eller samtaler (samtalelogg).

Det er også mulighet å hente ut detaljerte rapporter i Excel. Dette gjelder både for NPS-undersøkelser og egendefinerte undersøkelser. 

Kundetilfredshet har sikker lagring og sletting av personopplysninger. 

Slik kommer du i gang

Du må ha administratorrettigheter i Bedriftsnett for å legge til kundeundersøkelser. 

Når du har bestilt tilgang til tjenesten, velger du Kundetilfredshet i hovedmenyen og oppretter en ny undersøkelse. For at undersøkelsen skal sendes ut må den legges til i ringeoppsettet i Visuell Admin. 

Les mer om Telia Bedriftsnett