Infinity symbol
Meld forsikringskrav ved

Tyveri

Har du forsikring hos oss som dekker tyveri kan du registere forsikringssak her.

  • Unngå misbruk og sperr SIM-kortet

    Du kan sperre SIM-kortet ditt på 3 måter:

    • Ring +47 455 00 000
    • Logg inn på Min Side
    • Kontakt kundeservice
  • Anmeld tyveriet til politiet

    Før du kan sende skademelding må du anmelde tyveriet til politiet. Husk å oppgi telefonens IMEI-nummer i anmeldelsen. Du finner IMEI-nummeret på telefonens originalemballasje, eller på Min Side hvis du har kjøpt telefonen i nettbutikken vår.

  • Send skademelding til Gjensidige

    Legg ved bekreftelsen du får fra politiet i skademeldingen din til Gjensidige. Logg inn med BankID og følg videre instruksjoner.

    Når skademeldingen er sendt får du bekreftelse på e-post fra Gjensidige. Saken din blir da behandlet, og Gjensidige vil hjelpe deg videre hvis du trenger hjelp.

    Har du ikke BankID?

    Da kan du kontakte oss på e-post: telia@gjensidige.no.

  • Vent på ny telefon

    Gjensidige sender bekreftelse på e- post når ny telefon er på vei. Dette tar normalt 3 virkedager.