Tyveri
Har du forsikring hos oss som dekker tyveri kan du registere forsikringssak her.
- Ring +47 455 00 000
- Logg inn på Min Side
- Kontakt kundeservice
Unngå misbruk og sperr SIM-kortet
Du kan sperre SIM-kortet ditt på 3 måter:
Anmeld tyveriet til politiet
Før du kan sende skademelding må du anmelde tyveriet til politiet. Husk å oppgi telefonens IMEI-nummer i anmeldelsen. Du finner IMEI-nummeret på telefonens originalemballasje, eller på Min Side hvis du har kjøpt telefonen i nettbutikken vår.
Send skademelding
Legg ved bekreftelsen du får fra politiet i skademeldingen. Logg inn med BankID og følg videre instruksjoner.
Når skademeldingen er sendt får du bekreftelse på e-post. Saken din blir da behandlet, og vår forsikringspartner vil hjelpe deg videre hvis du trenger hjelp.
Har du ikke BankID?
Ta kontakt med forsikringsselskapet på teliaforsikring@willis.com
Vent på ny telefon
Du får en bekreftelse på e- post når ny telefon er på vei. Dette tar normalt 3 virkedager.