Endringer på forsikring

I sommer bytter vi forsikringspartner. Det har ikke så mye å si i praksis for deg, men her har du litt nyttig informasjon.

Fra og med 31. juli 2021 bytter vi forsikringspartner fra Gjensidige Forsikring til Telia Forsikring, med Willis Tower Watson som forsikringsformidler.

Dermed kommer det nye forsikringsvilkår fra 31. juli 2021, samtidig som vi gjør noen endringer for å kunne gi våre kunder et enda bedre forsikringstilbud.

I praksis vil du som allerede har mobilforsikring få samme betingelser og pris som før, men skadesaker vil da ikke lenger meldes til Gjensidige.

Nei, du beholder samme pris fremover.

Alle krav som er meldt inn til Gjensidige før 31. juli håndteres av dem. Har du spørsmål til krav overfor Gjensidige, kan du kontakte dem på e-post telia@gjensidige.no.

Skader som skjer før 31. juli meldes til Gjensidige via skadeskjema på nett. Gjensidige nås på e-post telia@gjensidige.no.

For skader som skjer fra og med 31. juli skal du ta kontakt med vår nye forsikringspartner Willis Tower Watson, som kan nås på e-post teliaforsikring@willis.com. Skademelding vil være tilgjengelig på nett fra 31. juli.

Du har alltid oversikt over dine mobilforsikringer på Min Side eller i Telia-appen. Her finner du også nye vilkår og forsikringsbevis fra 31.juli.

Fremover vil Telia Forsikring være juridisk ansvarlig for behandling av dine personopplysninger.

Les mer om hvordan vi behandler personopplysningene dine

Dersom du ikke ønsker at ditt forsikringsforhold skal flyttes fra Gjensidige Forsikring til Telia Forsikring har du rett til å si opp din forsikringsavtale senest innen 31. juli 2021. For å si opp avtalen, ta kontakt med kundeservice.

Gjensidige logo

Var denne siden nyttig?