Infinity symbol

Bedre kundeopplevelser med ny telefontjeneste

Med vår nye telefoniløsning øker du tilgjengeligheten til dine ansatte. Kundene får alltid svar, og du får full oversikt med samtalestatistikk.

Nå kan du gi "Alltid-svar-garanti" til kundene som ringer bedriften. Telia Bedriftsnett er Telias nye telefonitjeneste og er proppet full med enkle funksjoner, automatisk anropshåndtering og VIP-funksjoner. Løsningen er fleksibel og intuitiv, kan enkelt tilpasses små bedrifter, og ikke minst håndtere store organisasjoner med mange lokasjoner og tusenvis av ansatte.

Produktsjef for Telia Bedriftsnett, Marianne Sandmæl. Foto: Privat.
Produktsjef for Telia Bedriftsnett, Marianne Sandmæl. Foto: Privat.

– Å bruke mindre tid på administrasjon er noe av det viktigste for en daglig leder. Telia Bedriftsnett trenger du bare å sette opp én gang, og det er enkelt å gjøre endringer, forteller Marianne Sandmæl, produktsjef for Telia Bedriftsnett.

Letter samarbeid og kundehenvendelser

Ved å ta i bruk Telia Bedriftsnett får dine ansatte det optimale verktøyet for å behandle kundehenvendelser bedre og raskere. Tjenesten er tilgjengelig på mobil, PC og nettbrett, noe som vil si at de kan ta med seg sentralbordet i lomma og være tilgjengelig for kunden enten de er på kontoret eller på farten.

Det er også en rekke mekanismer som iverksettes når en kunde ringer inn: nummeret slås opp i 1881, notater fra tidligere samtaler dukker opp, og dine ansatte får full samtalehistorikk - alt på samme skjerm. Telia Bedriftsnett gjør det også enklere å samarbeide med hverandre ved hjelp av en detaljert bedriftskatalog av alle ansatte i bedriften din, og integrering av de mest brukte arbeidsverktøyene Microsoft Exchange og Microsoft Lync.

- Telia Bedriftsnett øker ansattes tilgjengelighet som igjen medfører at kundene får den hjelpen de trenger. Kundene får alltid svar, kan bli oppringt, og vil ikke føle behov for å ringe et annet selskap som leverer de samme tjenestene som du gjør, forteller Sandmæl.

For deg som bedriftsleder er det også noen vesentlige grunner til å anskaffe Telia Bedriftsnett:

Alt av telefoni på ett sted

Med Telia Bedriftsnett får du muligheten til å kombinere mobil og IP-telefoni. For ansatte i bedriften betyr det at de kan bruke jobb-PC-en som kommunikasjonsverktøy på jobb (ringe/sende SMS direkte fra nettleseren) i kombinasjon med mobilen, helt sømløst.

– Teknisk sett vil dine ansatte få to nummer koblet sammen; deres mobilnummer og et fasttelefonnummer. Det vil si at kunder som ringer direkte inn til ditt fastnummer også kan nå deg om du er utenfor kontoret. Samtidig er det selvsagt fortsatt mulig å endre status for én eller begge enhetene om du sitter opptatt i et møte eller er ute på farten, forteller Sandmæl.

Tilpass sentralbordet til det beste for dere

Som du sikkert har skjønt gir Telia Bedriftsnett en rekke muligheter for å unngå unødvendig bruk av ressurser. I en større bedrift kan det være lurt med bemannet sentralbord og et eget kundesenter. Om du leder en mindre bedrift kan løsningen være automatisk behandling av innringere så kundene kommer direkte til riktig person.

– Telia Bedriftsnett er intuitiv og krever svært lite opplæring. Du setter selv opp løsningen slik du vil ha den i et grafisk oppsett og drar inn elementer som tilpasses behovet ditt på en enkel måte. Det finnes mange arbeidsplasser hvor de ansatte bruker unødvendig tid på relativt enkle administrasjonsoppgaver, denne løsningen krever svært lite forkunnskaper, avslutter Sandmæl.

Mobilansvarlig i bedriften kan selv sette opp og administrere løsningen, men Telia selvsagt bistår slik at løsningen fungerer perfekt for ditt selskap og dine behov. Les mer om fordelene med Telia Bedriftsnett.