Familie i stua er veldig glade og ser på TV sammen i sofaen

Samle mer, få mer

Samler du mobil, TV og internett hos oss får du flere fordeler.

Dette får du

Les mer om fordelene ved å samle "alt" hos oss.

Lurer du på noe?

Du må ha TV og/eller internett og privat mobilabonnement fra Telia (gjelder ikke kontantkort, BARN-abonnement eller bedriftsabonnement).

Du står fritt til å velge de kanalene du selv ønsker i Valgmenyen. Du har full valgfrihet og det koster ingenting å bytte innhold. Hvis du ikke har poeng nok til å velge for eksempel HBO Nordic, kan du velge bort noen kanaler du ikke bruker for å frigjøre poeng eller kjøpe flere poeng på Min side.

For at du skal ha oversikt over dine produkter vises 10 ekstra TV-poeng på fakturaen din, men du betaler ikke for disse. 

Alle med et privat Telia-abonnement i husholdningen får surfegaranti og dobbel data. Husholdningen får 10 ekstra TV-poeng lagt til TV-abonnementet.

Hvis du er TV- og internettkunde og bestiller et mobilabonnement fra Telia, vil fordelene automatisk legges på ditt abonnement. Etter noen dager vil fordelene vises på Min side og i Telia-appen. Det samme gjelder for Telia-mobilkunder som bestiller TV- og internett fra Telia eller flytter inn i et borettslag med Telia.


Du kan se fordelene dine på Min side og i Telia-appen.

Data Boost er fri databruk i en periode. Les mer om Data Boost her. I Telia-appen kan du følge med på hvor lenge det er igjen av data boosten. Vi sender deg også en SMS like før den er slutt. 

Surfegaranti aktiveres dersom internettet fra Telia hjemme er nede og vi ikke klarer å rette det øyeblikkelig - også ved planlagt vedlikehold.


Både bruker og eier av abonnementet kan aktivere Surfegaranti for husholdningen.


NB! Surfegaranti gjelder ikke dersom du har trådløst bredbånd abonnement hos oss - da dette uansett går via mobilnettet.

Var denne siden nyttig?