Mobilabonnement

Velg mobilabonnement med ubegrenset data – nå til lavere pris enn noensinne – eller faste datapakker per måned. Finn ditt beste abonnement under. 

Allerede kunde? Endre eller legg til mobilabonnement på Min Side - Logg inn.

Hos oss får du

   

Hjelp med mobilabonnement

Vi vet at mange har spørsmål knyttet til mobilabonnement. Vi hjelper deg gjerne, enten det er med valg av abonnement eller du trenger råd rundt daglig bruk. 

Tryggere bruk

Digital trygghet handler om å vite at du er beskyttet og at du raskt kan få hjelp. Men også om nok kunnskap til å ta gode valg i den digitale hverdagen. Vi stiller skyhøye krav til sikkerhet i våre tjenester, og alle våre mobilabonnement gir deg trygt bruk.

Vanlige spørsmål om mobilabonnement

Nei, det er ingen bindingstid på våre mobilabonnement, med mindre du kjøper rabattert mobiltelefon eller annet rabattert utstyr som som vil forutsette 12 måneder avtaletid på abonnementet.

Ja, du får familierabatt på både Telia X og abonnement med fast datamengde (unntatt Telia X Ung). Rabatten er 30,- per abonnement fra abonnement nr. 2 på abonnement med fast datamengde, og 100,- per abonnement fra abonnement nr. 2 med ubegrenset data. 
 
Det er alltid det dyreste abonnementet som betaler ordinær pris, og du kan blande abonnement med ubegrenset data og fast datamengde, og fortsatt få rabatten.

Det er ingen bindingstid på familierabatt.

Ja, er du under 30 kan du få Telia X Ung med fri bruk for kun 399,- i måneden.

Barn under 16 år kan få Junior-abonnement som har fast data (1 eller 3 GB) hver måned og kostnadskontroll – ingen overraskelser på regningen.

Både med Telia X og våre vanlige abonnement med fast datamengde, får du lik pris som i Norge i EU, EØS, Sveits og Storbritannia. Egne priser i øvrige utland samt fra Norge til utlandet.

Junior-abonnementene har en sperre for samtaler og meldinger utenfor Norge, mens data er inkludert i hele EU-sonen. Dersom man ønsker å kunne bruke Junior-abonnement fritt i utlandet, kan eier av abonnementet fjerne sperrene som ligger der i utgangspunktet.

Nettslett får du uten ekstra kostnad i alle våre mobilabonnement, og er en tjeneste som gir deg råd om hvordan du kan unngå at personlig informasjon blir spredt på nettet. I tillegg kan du få veiledning og hjelp til å fjerne uønsket eller krenkende innhold fra nettet samt stenge falske profiler opprettet i ditt navn. Les mer om Nettslett.

Det ordner vi! Bare bestill abonnementet du ønsker hos oss, så sier vi fra til den andre operatøren og ordner alt det praktiske. Vi sender deg SIM-kort og informasjon i god tid før nummeret flyttes over til oss.

Var denne siden nyttig?