Nå blir get til Telia

Nå slår to utfordrere seg sammen og blir Norges største. Vi samler TV, internett og mobil under én felles merkevare. Vi vil utfordre markedet, forenkle hverdagen din, styrke kundeservicen og levere mange nye spennende fordeler til deg som kunde.

Bakgrunnsbilde

Velkommen til nye telia

Nå samler vi TV, internett og mobil på ett sted. Det betyr at uansett hva du lurer på er du nå velkommen til å kontakte oss her.

Se også våre nye kundeservicesider, som gir deg mange nyttige tips og digitale veiledere. Vi gleder oss til å hjelpe deg!

Vi skal gi deg nettverk i verdensklasse

Nettverket er kjernen vår. Uten dekning hjelper det ikke med flotte produkter og blide folk. Derfor investerer vi nå milliarder de neste årene på utvikling av nettet vårt. Vi har allerede et verdensledende mobilnett og et nasjonalt høyhastighets fastnett. Dette kommer:

  • Massiv utrulling av 5G-nettet – til hele landet i løpet av 2023.
  • Kraftig modernisering av 4G-nettet – økt fart og dekning der du er.
  • Storstilt oppgradering av fastnettet – for en suveren bredbåndsopplevelse hjemme.

produkter og tjenester for fremtidens behov

Nå har vi samlet TV, internett og mobil. Dette gir deg:

  • Norges mest fleksible TV- og strømmetjeneste, Telia Play.
  • Norges raskeste internett, med hele 1250 Mbps
  • Ubegrenset fart og data på mobil – og på mobilt bredbånd

Med så mye teknologi og innovasjonskraft på ett sted, er dette bare starten. Vi skal gi deg løsningene du trenger i dag – og alt du ikke vet at du ønsker deg ennå.

Samle mer, få mer

Når du samler TV, mobil og internett hos oss får du fordeler:

  • Ekstra data på mobilen - hver måned
  • Flere TV-poeng - mer underholdning
  • Alltid på nett med surfegaranti

 


Slik blir det - kjekt å vite

Fra nå logger du inn på telia.no, uansett.

I en mellomperiode vil vi ha to Min Side – én for mobil, og én for TV/bredbånd. Vi jobber for å gi deg en samlet oversikt over hele ditt kundeforhold ett sted, og du vil få beskjed når dette er på plass.

Logg inn og bruk samme brukernavn og passord som du har hatt hele tiden. Hvis du har både mobiltjenester og TV-/bredbåndstjenester må du altså logge deg inn to steder i perioden frem til alt blir samlet.

Så lenge du har valgt automatisk oppdatering av dine apper, vil den nye Telia-versjonen lastes ned automatisk. Ellers må du selv laste ned ny versjon i Google Play/ App Store. Dersom du blir bedt om å logge deg inn på nytt, bruker du bare ditt gamle brukernavn og passord fra Get.

Den største forskjellen er logoendring og farger, ellers er funksjonaliteten slik du kjenner den fra før.

  • Min Get skifter navn til Min Get fra Telia
  • Get TV-appen skifter navn til Telia Play
  • Telia-appen forblir uendret

Les mer og last ned alle appene her. 

Faktura kommer på samme tidspunkt som før, og kontonummer og KID videreføres. Det gjør også din eFaktura/papirfaktura/avtalegiro/EHF.

Du som har både mobil- og TV-/bredbåndstjenester hos oss vil motta to fakturaer.

De produktene du har fra før, forblir de samme, men de har byttet navn.

Bærekraft er viktig for oss i Telia. Derfor beholder du TV- og internettprodukter du har fra oss. Dersom du har en Get boX, vil du se at skjermen er oppdatert med Telia-logo og farger.

I tillegg endres navn på flere abonnement, men innholdet er det samme. Alle andre produkter være som før. Du beholder selvfølgelig også dine TV-poeng.

Uansett hva du lurer på er du nå velkommen til kontakte oss på flere ulike måter: 

Du kan også benytte vår nye kundeserviceside - her får du nyttige tips og digitale veivisere til både oppkobling og andre praktiske problemstillinger.

Var denne siden nyttig?