Velkommen til ditt nye abonnement

Som tidligere informert i brev sendt til din firmaregistrerte adresse, vil dine mobilabonnement hos oss bli flyttet over til en mer moderne og fleksibel løsning som er klargjort for fremtiden. Vi i Telia er opptatt av teknologi, men vi er enda mer opptatt av menneskene som skal bruke den. Derfor har vi samlet litt informasjon om alle de nye spennende fordelene dere får med de nye mobilabonnementene.

Har du ikke mottatt brevet og trenger informasjon om hvilke nye abonnement som gjelder for din bedrift, kan du kontakte vårt kundesenter.

De nye fordelene

Del denne PDFen med dine ansatte, så får de all informasjonen de trenger.

Telia Dobbel

Inkludert i Telia Dobbel:

  • Dobbel data for 99,- Doble datamengden ved behov for kun kr 99,-
  • Fri fart
  • Fri tale og SMS
  • Roam Like Home
  • Data Rollover
  • 5G inkludert. Superrask oppkobling og høy hastighet

Priser er oppgitt eks. mva. og forutsetter 24 md. bindingstid. All inkludert data på Telia Dobbel kan brukes i EU, EØS, Storbritannia og Sveits. Opplevd hastighet avhenger av dekning, kapasitet og andre forhold. Les mer på telia.no/hastighet.

Logg deg inn i Min Bedrift for oversikt over alle abonnementer du fritt kan velge mellom samt priser på disse.

Telia Ubegrenset

Inkludert i Telia Ubegrenset:

  • Fri bruk. Ubegrenset data for den ansatte, fast pris for bedriften
  • Ingen administrasjon
  • Fri tale og SMS
  • Roam Like Home
  • 5G inkludert. Superrask oppkobling og høy hastighet
  • Ringepakke Norden inkludert i Max

Hastigheten på alle Ubegrenset-abonnementene reduseres til 3 Mbit/s etter 50 GB for Normal og 100 GB for Rask og Max. Inntil 60 GB kan brukes i EU, EØS, Storbritannia og Sveits, deretter 2,4 øre per MB. For Norge, Sverige, Danmark, Finland og Baltikum påløper ingen ekstra kostnader. Opplevd hastighet avhenger av dekning, kapasitet og andre forhold. Les mer på telia.no/hastighet. Priser er oppgitt eks. mva. og forutsetter 24 md. bindingstid.

Slik kommer du i kontakt med oss

Ta kontakt med oss på den måten som passer deg best. Ditt Telia team med høyt kompetente eksperter er her for å hjelpe deg som du vil.

Slik tilpasser du løsningen til ditt behov

Les mer om hvordan du kan tilpasse løsningen til dine personlige behov i Telia appen. Betal enkelt med VIPPS.

Spørsmål og svar

Nye tjenester innen mobilkommunikasjon utvikler seg stadig samtidig som vi ser at bruken av data øker betraktelig. Eldre mobilabonnement tilfredsstiller ikke lengre kravene til moderne mobilteknologi og vil derfor erstattes av fremtidens mobilabonnement.

Nei, vi varsler deg som er mobilansvarlig i bedriften. Du finner en PDF øverst på siden som kan lastes ned og som vi oppfordrer deg til å dele med dine ansatte.

Det vil ikke være mulig å fortsette med det gamle abonnementet.

Dette er en vurdering basert på hvilket abonnement dere har hatt frem til nå. Både månedsavgiften og hva dere i gjennomsnitt har betalt for databruk har blitt tatt med i vurderingen. Forbruk og faste kostnader utover dette har vi ikke tatt med.

Ja, du som mobilansvarlig kan selv endre både ditt og dine ansattes abonnement i selvbetjeningsportalen Min Bedrift. Har du ikke tilgang kan du opprette dette allerede i dag. Endrer du abonnement før oppsatt dato kan du se bort fra brevet da vi ikke vil gjøre ytterligere endringer på dine abonnement.

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med dette.

 

Last ned Telia-appen

Bruk appen eller Min Side for å kjøpe Boost og mer data.
Der kan du også:

  • Kjøpe data med Vipps
  • Følge med på forbruket
  • Sjekke hvor mye data du har igjen
  • Se forventet beløp på neste regning