Ansatte i Telia Bedrift kundeservice

Min Bedrift

Enkel administrasjon av kundeforholdet

Full oversikt med Min Bedrift

Min Bedrift tilbyr effektiv styring av Telias mobile kommunikasjonstjenester for små og store virksomheter. I denne portalen har administrator i bedriften mulighet til å se alle bedriftens mobilabonnementer, fakturaer og rapporter knyttet til abonnementene.

Med mange ansatte kan administrasjonen av mobilabonnement delegeres effektivt, slik at nøkkelpersoner kan bruke mer tid på styring enn praktisk problemløsning. Min Bedrift gir deg full oversikt og er et ypperlig verktøy for deg som vil oppnå bedre styring – enten du jobber med IT, økonomi, salg eller HR.

Kom i gang med Min Bedrift

Trenger du hjelp med å opprette, slette eller endre tilganger? Som administrator kan du enkelt gjøre dette selv.

Slik gjør du det:

  1. Logg deg inn på Min Bedrift
  2. Trykk på «innstillinger»
  3. Trykk på + Legg til
  4. Skriv inn telefonnummer til personen som skal ha tilgang
  5. Trykk videre
  6. Legg til Rolle
  7. Fullfør

Slik gjør du det:

  1. Logg deg inn på Min Bedrift
  2. Trykk på «innstillinger»
  3. Velg nummeret som skal endres/slettes
  4. Trykk på Endre knappen til høyre
  5. Her kan du enten slette eller endre rolle
  6. Fullfør

Har du glemt passordet ditt kan du sette et nytt ved å bekrefte identiteten din med BankID.

  1. Trykk på glemt passord
  2. Velg mellom BankID på mobil eller BankID
  3. Nytt passord – Lag et personlig passord
  4. Trykk sett nytt passord

Trenger du å endre informasjon på dine ansatte?

Slik gjør du det:

  1. Logg deg inn på Min Bedrift
  2. Trykk på Abonnenter i venstre hjørne
  3. Velg brukeren det gjelder
  4. Her kan du gjøre forskjellige endringer

Har du ansatte som ønsker å endre katalogoppføring?

Slik endrer du det:

  1. Logg deg inn i Min Bedrift
  2. Trykk på Abonnenter
  3. Velg brukeren det gjelder ved å trykke på navnet
  4. Trykk på endre knappen
  5. Velg informasjonen som skal stå oppført ved katalogoppføring
  6. Trykk fullfør

Min Bedrift

  • Enkel administrasjon av brukere og endring og bestilling.
  • Oversikt over ansattes mobilabonnement og utstyr.
  • Fakturaer og rapporter for enkel økonomistyring.
  • Utstyrsoversikten viser alt mobilt utstyr i bedriften.

Slik får du tilgang til Min Bedrift

 

Min Bedrift hjelper deg og din virksomhet med å oppnå:

  • Lavere kostnader gjennom bedre utnyttelse av utstyr, abonnement og tjenester.
  • Bedre investeringer i nye mobile ressurser som har størst effekt for verdiskapningen.
  • Inntekts- eller kundevekst gjennom økt effektivitet og bedre gjennomslag i salgsorganisasjonen.
  • Økt IKT-sikkerhet og driftsstabilitet gjennom bedre innsikt om mobile operativsystemer og kommunikasjonsløsningene som er i bruk.
  • Mer effektive prosjekter i felten, f.eks. gjennom gode praktiske løsninger og bedre samhandling.
  • Enklere kostnadskontroll, avviksrapportering og medarbeideroppfølging for mellomledere.
  • Økt fleksibilitet for ansatte, i en mobil hverdag der skillet mellom jobb og privatliv blir stadig mindre.