Mobil som Tjeneste

Skademelding for Bedrift

Har du avtale om Mobil som Tjeneste kan du bruke dette skjemaet for å melde skade/feil, tap eller tyveri. For at vi raskt skal kunne hjelpe deg på en god måte, trenger vi å forstå hva som har skjedd og hvor akutt situasjonen er.

Har du iPhone må du deaktivere «Find my iPhone»

Har du ikke bedriftsavtale finner du skademelding for privatkunder her.

Meld fra om service, skade, tap eller tyveri

  • 1

    Om deg

  • 2

    Telefon og hendelse

    i

    IMEI består av 15 siffer som du finner ved å taste *#06# på telefonen. Du kan også finne det på telefonens baksiden eller SIM-kortholder.

    Dersom du har knust skjerm, sjekk først om dette bare gjelder skjermbeskytteren. For bestilling av ny skjermfilm, ta kontakt på e-post: mst-senter@telia.no

    Har du ikke anmeldt tyveriet kan du gjøre det her.

  • 3

    Faktura- og leveringsadresse

    i

    Gjelder ved forsikringssak.

    i

    Gjelder avtale om utsendelse av byttetelefon.

  • 4

    Hvordan kontakter vi deg for oppfølging?