Kundetilfredshet

 

Kundetilfredshet1.png

 

Få viktige tilbakemelding fra kundene dine. Med tjenesten Kundetilfredshet i Telia Bedriftsnett kan bedriften sette opp automatisk SMS-utsendelse med en kundeundersøkelse etter køsamtaler.

  • Fullstendig integrert i Bedriftsnett
  • Støtter både NPS og egendefinerte undersøkelser
  • Grafiske oversikter og detaljerte rapporter

Ta i bruk kundetilfredshet i Telia Bedriftsnett

Kundetilfredshet er en tilleggstjeneste i Telia Bedriftsnett. Med tjenesten kan du legge til kundeundersøkelser til sentralbordets køer. Undersøkelsene sendes automatisk ut til innringere via SMS.

  1. Logg på Telia Bedriftsnett
  2. Fra hovedmenyen ikon10-b.png velg kundetilfredshet ikon13.png
  3. Trykk ny undersøkelse, velg type, tittel, språk og trykk opprett


Kundetilfredshet2.png


Merk at brukerveiledning for Kundeundersøkelser kan lastes ned direkte i nettleseren eller her.

Hvis valget meldinger er utilgjengelig mangler du tilgang til modulen. Tilgang til meldinger styres av bedriftens administrator.

Bestem mottaker og tilpass undersøkelsen

For at undersøkelsen skal sendes ut må den legges til i ringeoppsettet i Visuell Admin. Her Kan du lese mer om oppsett av bedriftens åpningstider, tastevalg og køer i Visuell Admin.
Dere velger selv hvem som skal motta undersøkelsen. Det er mulig å ha flere undersøkelser samtidig, og en undersøkelse kan legges til en bestemt kø eller sendes til alle bedriftens innringere.

Kundetilfredshet3.png

I dette tilfellet sendes undersøkelser kun ut til innringere som taster seg videre til køen service

Det er også mulig å legge inn reservasjon på enkeltbrukere, samt karantenetid for å unngå at undersøkelsen sendes til samme bruker for ofte.

  • Karantenetid er som standard satt til en uke, men kan endres fra ingen til tre måneder. For å endre karantenetiden går til kundetilfredshet, klikk på og utvid ønsket kundeundersøkelse, under innstillinger finner du karantenetid.
  • For reservasjoner gå til fanen reservasjoner. Reservasjonene kan legges til enkeltvis eller importeres fra Excel.

To varianter

Velg mellom to undersøkelses-varianter.

  • NPS (Net Promoter Score) inneholder ett spørsmål, «Hvor sannsynlig er det at du anbefaler oss til en venn / kollega?» med mulighet til å rangere fra 0 til 10.
  • Egendefinert undersøkelse lar bedriften opprette inntil 10 egendefinerte spørsmål som innringeren kan rangere. Det er også mulig å bytte ut skalaen fra 0 til 10 ned til 0 til 2.

Statistikk og rapporter

Resultatene presenteres oversiktlig i en statistikk som hele tiden er oppdatert. Tidsgrunnlaget for statistikkene velger bedriften selv. For NPS- undersøkelser vil Net Promotor Score bli grafisk presentert. Resultatene kan vises per kø, per agent eller per samtale.
Det er også mulighet å hente ut detaljerte rapporter i Excel. Dette gjelder både for NPS-undersøkelser og egendefinerte undersøkelser.
Kundetilfredshet har sikker lagring og sletting av personopplysninger.

 

 

Relevante artikler