Telia Bedriftsnett hjelpesider

Utgående samtalelogg

Slik finner du utgående samtalelogg

  1. Logg på Telia Bedriftsnett
  2. Fra hovedmenyen ikon10-b.png velg statistikk ikon25.png
  3. Velg rapporter og «Utgående samtalelogg»

Utgaaende samtalelogg1.png

Utgående samtalelogg

Grunnlaget for den utgående samtaleloggen er detaljerte samtaledata, og loggen inneholder derfor kun data nyere enn 3 måneder. Merk også at Utgående samtalelogg kun inneholder data fra agenter som har godkjent at slike data kan deles.

Den utgående samtaleloggen viser følgende informasjon om de agentene som deler sine data til samtaleloggen:

Tidspunkt, agent, agentens nummer, oppringt nummer, samtaletid, og besvart-status.

Det er mulig å filtrere på oppring nummers, samt å velge hvilke agenter og hvilken periode rapporten skal vises for.

Deling av data til utgående samtalelogg

Den utgående samtaleloggen vil kun vise data fra agenter som aktivt har samtykket til å dele sine samtaledata. En slik deling gjøres av hver enkelt agent fra Min Profil i sentralbord-web.

Utgaaende samtalelogg2.png

Ved å slå på deling av data, vil informasjon om utgående samtaler fra samtaleloggen bli tilgjengelig i Utgående Samtalelogg i statistikkmodulen.

Eksport til Excel

Trykk på eksportikonet for å eksportere rapporten til Excel.

 

Relevante artikler