Varehandel

Varehandel

Med nytenkende løsninger blir kjøpsopplevelsen hyggeligere, bedre og mer effektiv

Med nytenkende løsninger blir kjøpsopplevelsen hyggeligere, bedre og mer effektiv.

 

På nett med fiber fra Telia

Med økende grad av digitale løsninger stilles det stadig større krav til båndbredde og stabilitet. For å drive en moderne butikk i dag er det helt avgjørende å sikre at forretningskritiske funksjoner er på nett, og ikke minst ivareta sikker tilgang til skytjenestene.

Med Internet Advanced får butikken superraskt fiberbredbånd i butikken. Nettet er døgnkontinuerlig overvåket for å sikre topp kvalitet.

Har dere flere butikker er Telia SD-WAN neste generasjons nettverksløsning, som lar deg bygge et lukket, administrert og sikkert internt nettverk. Gjennom en egen portal kan dere enkelt drifte og utvikle løsningen etter dagens og fremtidens behov.

Økt tilgjengelighet med sentralbord

Å miste en samtale kan bety at du mister et salg. Med Telia Smart Connect blir det enklere å yte god service, enten du har en stor eller liten bedrift.

Telia Smart Connect er et automatisk sentralbord og kontaktsenter, som kan styres både fra pc og mobilen — et avansert kundeserviceverktøy som får plass i lomma.

Tjenesten fanger opp alle innringere, og hjelper deg å fordele samtalene så alle får svar. Slik går du aldri glipp av en mulighet til å gjøre et salg — eller til å gjøre en kunde fornøyd.

Grensesnittet er intuitivt og enkelt, og krever minimalt med opplæring. Her kan du ved hjelp av nummeropplysningen se hvem som ringer, du får frem kundehistorikken og kan se hvilke ansatte som er ledig for samtaler. Alt du trenger, for å skape en god kjøpsopplevelse for kundene.

Enklere dialog og kundeklubb

Ha god dialog med kundene gjennom Telias SMS-plattform. Her kan du selv velge avsender og sende ut SMS-meldinger til hele eller segmenterte deler av kundebasen. SMS-plattformen åpner for både masseutsendelser og én til én, og lar deg tipse om tilbud, nyheter, shoppingkvelder eller lignende. Plattformen har også et enkelt og sømløst oppsett for å etablere kundeklubb.

Oppdaterte tilbud og nyheter i butikk

Digital skilting i butikken er både effektivt og smart! Det gjør det enkelt å oppdatere kundeinformasjon, nyheter og tilbud fortløpende. Og ikke minst viser forskning at mennesker er mer tilgjengelige for budskap i bevegelse på digitale skjermer. Med andre ord et godt verktøy for å fange kundenes interesse.

Digital skilting fra Telia er bygget på det skybaserte verktøyet MinKanal. Her får du tilgang til en rekke interessante funksjoner for varehandel. Blant annet kan du åpne for at leverandører selv legger opp informasjon om sine varer. Og slik får du også en mulighet for ekstra inntjening gjennom å tilby promotering på butikkens skjermer.

Med ferdig konfigurerte skjermer er det bare å koble til strøm og nett — og du er i gang!

Del nyhets- og sportsøyeblikk med kundene

Ta en del av store nyhet – og sportsøyeblikk sammen med kundene dine. Visning av store arrangementer i varehandelen som samsvarer med bedriftens tematikk kan øke besøksverdien for kundene. Når det er OL, VM eller EM, uansett hvilken idrett, ser man en nedgang i butikkbesøk.

Med TV fra Telia kan varehandelen minimere besøksbarrieren hos kundene. TV fra Telia gir bedriften mulighet til å velge mellom en rekke nasjonale – og internasjonale kanaler som sender fra de største begivenhetene rundt om i verden.

TV fra Telia styres av Telias skybaserte brukerverktøy MinKanal som gir bedriften full kontroll over sine TV-punkter. Med MinKanal har bedriften også muligheten til opprette én eller flere infokanaler hvor som man kan bruke som markedsføringskanaler når det ikke er behov for programvisning.

Forstå kundene dine bedre

Tjenesten Crowd Insights er et analyseverktøy som gir deg verdifulle data du trenger for å ta viktige beslutninger.

Innsikt fra den virkelige verden

Crowd Insights henter ut anonymisert data fra mobilbrukeraktivitet utviklet for å hjelpe bedrifter, kommuner og myndigheter til å lære mer om folks bevegelser og aktivitet, slik at de kan tilrettelegge sine tjenester bedre. Et eksempel på hvordan man kan bruke slik innsikt er når det skal avgjøres hvor en ny butikk skal ligge.