IMIconnect
Automatiserer kundedialogen og skap bedre kundeopplevelse

- Få tilgang til flere kanaler i et API – tilby kundereiser på tvers av flere kanaler
- En fremtidssikker skybasert kommunikasjons- plattform
- Skap bedre kundeopplevelse med relevant data fra virksomhets eller tredjepart systemer
- Visuell admin forenkler utvikling av kundereiser
Kundereisen styres av forretningsregler og orkestreres i workflows. Data i virksomhetssystemer og input fra kunder starter eller påvirker hva som skal skje.
Integrasjon og workflows bygges med lav kode programmering hvilket forenkler utvikling samt vedlikehold. Systemet har ferdig integrasjon med flere standard systemer som Salesforce, Microsoft Dynamics, Zendesk med flere.
Automatisere kundekommunikasjon kjapt og enkelt
- Bygg workflows ved hjelp av byggeklosser (noder), drag-and-drop og lav kode programmering.
- Workflow integreres sømløst med backend systemer og 10 kommunikasjonskanaler.
- Starte workflow med API-er, webhooks, file drops, hendelser i backend systemer eller input fra kunder.
- Webbasert visuell admin gjør det enkelt å teste, lansere og gjøre endringer på workflows. I tillegg gir den en visuell dokumentasjon av kundereisen.

