Trenger du hjelp?

Mange finner løsningen her

Du kan sende SMS med kodeord FORF til 1989 (1,-) for å få tilsendt SMS med KID, kontonummer og forfalt beløp. Du kan også finne betalingsinformasjon i Telia-appen eller på fakturasiden på Min Side.

Trenger du å utsette forfallsdato?

Ring vår selvbetjeningstelefon gratis på 455 00 000. Tast 2 for Faktura.

Har du allerede et abonnement hos oss, og nytt SIM-kort må aktiveres, kan du gjøre dette selv:

Er du ny kunde trenger du ikke aktivere SIM-kortet, da gjøres det automatisk.

Glemt PIN-koden? Du kan logge deg inn og finne den opprinnelige PIN-koden her, og i tillegg PUK-koden, som du kan bruke til å låse opp SIM-kortet og lage ny PIN-kode selv.

Har du problemer med å komme på nett med mobilen, eller sende / motta MMS, er løsningen ofte å skru mobilen av og på.

Har du fortsatt problemer, finner du veiledning her:

Ved bestilling av mobil eller tilbehør som vi har på lager, tar det mellom 2-4 virkedager fra bestillingen er godkjent til varen blir levert.

Har du ikke mottatt varen din innen leveringstiden, eller lurer på noe annet om bestillingen, ta kontakt med kundeservice.

Du har 14 dager angrerett fra fra den dagen du mottar varen.

Bytte eier på abonnement?

Hvis du er juridisk eier i dag, kan du gå til eierskifte på Min Side, og følge instruksjonene der for å bytte eier av nummeret det gjelder. Ønsker du å overta eierskap finner du veiledning og lenke til eierskifteskjema.

Avtalevilkår

Her finner du gjeldende avtalevilkår for abonnementet ditt.

Når datamengden inkludert i 4G Bredbånd-abonnementet ditt er brukt opp, blir du automatisk videresendt til påfyllingssiden. Denne fungerer bare når du er koblet til internett med 4G Bredbånd fra Telia. Her får du valget om å kjøpe ekstra datapakke, eller fortsette med redusert hastighet.

Aktivering

Når du har bestilt Spotify Premium eller Spotify Familie, vil du motta en SMS med lenke til aktiveringssiden, hvor du logger deg inn med Min Side-bruker og følger instruksene steg for steg videre.

Spotify har også egne hjelpesider, hvor blant annet kan finne ut hvordan du inviterer medlemmer til Spotify Familie.

Opprette brukernavn og passord til Spotify Premium

Når du har bestilt Spotify Premium mottar du en e-post til den adressen du har oppgitt i bestillingen. Følg lenken i e-posten og registrer en ny Spotify-konto, eller oppgi ditt eksisterende brukernavn for Spotify. 

Deretter kan du aktivere. Du logger inn på aktiveringssiden med samme brukernavn og passord som på Min Side.

Jeg har Spotify Premium fra før, hva gjør jeg?

  1. Logg inn på aktiveringssiden
  2. Trykk "Neste", og "Log in to Spotify"
  3. Velg "Avslutt abonnement hos Spotify"
  4. Klikk "Cancel my subscription", tast inn Spotify-passordet ditt og bekreft at du vil kansellere.
  5. Når Spotify-abonnementet du hadde fra før løper ut, vil Telia Spotify Premium aktiveres, og du får en SMS som bekrefter dette.

Hvordan avslutte Spotify

  1. Gå til abonnementssiden på Spotify.com, og logg inn med brukernavn og passord for Spotify-kontoen din
  2. Trykk på "Change or cancel".
  3. Trykk på "Cancel Premium", og bekreft på neste side.

Ved feil i nettet kan du ved hjelp av vårt kart over dekningsutfall se hvilke områder som er berørt.

Ved større feil eller feil på tjenester, vil vi legge ut informasjon her:

Er du bedriftskunde finner du kanskje informasjonen du leter etter her:

Vi forventer ikke at du skal løse alt selv. Finner du ikke svar på det du lurer på kan du ringe oss på 924 05 050 eller skrive til oss på chat eller via kontaktskjema.