One Number

 

Med One Number fra Telia får de ansatte full fleksibilitet på inn- og utgående anrop. Du styrer enkelt hvor inngående anrop skal besvares og kan bestemme visningsnummer for utgående anrop.

  • Velg hvor du vil svare samtaler til ditt telefonnummer
  • Unngå tapte anrop
  • Kan justeres fra både mobilappen og via sentralbordet på web

Velg svarsted og visningsnummer

Oppsettet for innkommende anrop kan justeres fra Bedriftsnett Mobilapp og fra Min Profil på Sentralbordet. Her kan du for eksempel bestemme at anrop til mobilnummeret skal kunne besvares på mobil- og IP-telefon, mens anrop til IP-nummer kun skal gå til IP-telefon. Du kan også definere hvilke visningsnumre som skal gjelde fra hvert enkelt svarsted.

Kombiner løsninger

Tjenesten er tilgjengelig for både Softphone, IP-telefoni og Skype for Business i kombinasjon med mobiltelefoni fra Telia.

Slik fungerer One Number fra Bedriftsnett appen:

One Number1.pngGå til startsiden og klikk deg inn på din profil
(Ditt navn eller nummer, øverst på siden)

One Number2.pngVelg One Number. Om du ikke ser dette valget,
har ikke brukeren din denne funksjonen.

One Number3.pngPå venstre side («telefonrøret» velger du på hvilke
enheter du ønsker å motta anrop til mobilnummeret.

I midten («talltastaturet» velger du på hvilke enheter
du ønsker å motta anrop til fastnummeret.

Til høyre («i») kan du velge visningsnummer.

Relevante artikler