Telia utstyrsavtale

Bakgrunnsbilde
Bakgrunnsbilde
Bakgrunnsbilde

 

Nå kan du leie mobiler til de ansatte! Med Telia Utstyrsavtale får bedriften en enklere hverdag, forutsigbare kostnader og et mer bærekraftig alternativ for mobiler og utstyr. De ansatte kan selv bestille ny telefon eller melde inn tap og skader i portalen. Enklere blir det ikke!


Ved å leie mobiltelefoner til de ansatte slipper bedriften store engangskostnader. Det krever minimalt med oppfølging fra bedriften, og de ansatte kan selv ta seg av bytte og reparasjon om uhellet skulle være ute.

 

Full kontroll — minimalt med oppfølging
Gjennom en selvbetjent portal får du god oversikt over alt utstyr som til enhver tid er leid ut til de ansatte. Du setter selv rammene for hvilke telefoner og annet utstyr de ansatte kan velge blant, og hvor mye som er dekket av arbeidsgiver.

De ansatte fikser alt selv
Når avtalen er satt opp etter bedriftens retningslinjer, kan hver og en ansatt selv gå inn og bestille telefonen de ønsker — med et eventuelt mellomlegg. Det er enkelt å se hvor ofte man kan bytte telefon med støtte fra bedriften, og hvor lenge det er igjen av leieperioden. Telefonene leveres til kontor eller hjemmekontor, klargjort for bruk — med deksel og skjermbeskyttelse.

Lever tilbake eller kjøp ut telefonen
Når leieperioden er over leverer den ansatte enten tilbake telefonen, eller kan kjøpe ut og beholde den om det er ønskelig. Du trenger heller ikke tenke på sensitiv data på telefonen, vi sørger for trygg sletting ved innlevering.

Når uhellet er ute
Hvis noe ikke fungerer, skjermen skulle bli knust eller telefonen blir borte, kan den ansatte selv ta kontakt i portalen. Service er inkludert ved skade, tap eller tyveri. Den ansatte får tilsendt byttetelefon dagen etter registrert service.

 

 

 

Vil du vite mer om Telia Utstyrsavtale?

Skriv inn dine kontaktdetaljer og vi vil kontakte deg så snart som mulig.