Insp Retail Tomorrow og Telia

Insp Retail Tomorrow vil bidra med å styrke lokale butikker i kampen mot store kjedebutikker og nettgiganter, med verktøy som øker salg, gir trafikk til butikk og automatiserer netthandel. Målet er at lokale butikker kan «slå på bryteren», så vil Insp automatisk håndtere markedsføring og digitalt salg for butikken, nesten uten butikkens involvering.

Insp løser utfordringen for lokale butikker på en helt ny måte, med et sett av verktøy som automatisere butikkens rutiner fra A-Å for digital markedsføring, kundekommunikasjon og salg. Ved å fokusere på brukervennlighet, automatisering og samle alle verktøy en lokal butikk trenger i en brukervennlig app, vil Insp utligne fordelene til nettgigantene ved å gi lokale butikker de samme mulighetene for å lykkes med digitalt salg og markedsføring.

Telia har valgt Insp inn i programmet, fordi deres idé er et fantastisk eksempel på hvordan kommunikasjonsteknologi kan gjøre en forskjell.