
Teams-integrasjoner
Nå snakker Teams og Bedriftsnett enda bedre sammen
Med Teams og Bedriftsnett tettere integrert, er bedriften bedre rustet for gode kundeopplevelser. Det gjør det enklere å jobbe på tvers av systemene, og de ansatte kan selv velge hvor de vil ha kundedialogen. Smart for kundene, smart for de ansatte.
Som en komplett telefoni- og sentralbordløsning, kan Telia Bedriftsnett brukes med både mobil og pc. Et uvurderlig verktøy for mange, som sikrer at dere alltid leverer god service, unngår at samtaler går tapt og sikrer fornøyde kunder.
Med en ny og tettere integrasjon mellom Teams og Bedriftsnett, går dette sømløst og gir en helhetlig opplevelse. Med integrasjonene Tale i Teams, One Number og Teams statusvisning kan dere gi kundene enda bedre service – og de ansatte kan selv velge hvilket system de ønsker å besvare samtalene i.
Tale i Teams
Med Tale i Teams aktiverer du ekstern IP-telefoni i bedriftens Teams-løsning, både på PC og mobil. Du får ditt eget telefonnummer, og samtaler til og fra hver bruker kan gjøres fra Teams.
Teams statusintegrasjon
Med Teams statusvisning ser du de ansattes Teams-status i bedriftskatalogen og Telia Bedriftsnett-appen. Slik kan sentralbordet umiddelbart se hvem som er tilgjengelig – og unngå at samtaler settes over til brukere som sitter opptatt i en Teams-samtale.
One Number
Med One Number får du en enda bedre helhetsløsning, ved at du både kan motta samtaler og ringe fra Teams med mobilnummeret ditt. Kostnadene for Teams-samtalene blir en del av mobilabonnementet ditt.