
Velkommen til mobiltelefoni fra Telia
Her finner du alt du trenger for å komme i gang med din bedrifts mobiltelefoni fra Telia. Med Min Bedrift administrerer du bedriftens mobilbruk. Tjenesten Kostnadsdeling lar deg enkelt skille de ansatttes private mobilbruk fra det som dekkes av bedriften.
Min Bedrift
Min Bedrift er en selvbetjeningsportal som gir deg total oversikt over alle abonnementer og utstyr; abonnementer, tjenester, kostnader og mobilressurser. Når du logger inn i Min Bedrift, kan du administrere, endre og tilpasse alle deler av kundeforholdet.
Tips for en suksessfull portering
Selve porteringen
Merk deg tidspunkt for portering og husk å ha ditt nye Telia SIM-kort tilgjengelig denne dagen.
Mitt innhold
Du beholder alle appene på din mobil, og innhold som musikk, kontakter, bilder og lignende blir ikke berørt ved bytte av SIM-kort.
SIM-kort
På porteringstidspunktet opphører ditt nåværende abonnement. Du beholder ditt mobilnummer, men må bytte til Telia SIM-kort.
BankID
Ved bytte av SIM-kort vil du ikke kunne logge deg inn i nettbanken med BankID, men må bruke kodebrikke og eventuelt personlig passord.
Abonnement og datapakker
Om du skulle ønske å endre datapakkene til deg eller andre i bedriften, kan du enkelt gjøre dette selv på Min Bedrift.
Tvilling SIM/Data SIM
Tvilling-SIM og data-SIM er tilknyttet ditt mobilabonnement, og vil slutte å fungere når abonnementet blir flyttet over til Telia.
Operatørlås
Hvis det skulle vise seg at telefonen din har operatørlås, ta kontakt med nåværende operatør for å låse opp.
Telia Appen
Enten du ønsker å ha oversikt over din egen databruk eller kjøpe mer data med VIPPS. Last ned Telia Appen for å få den informasjonen du trenger for ditt abonnement her.
På reise
Pass på å ha med deg det nye SIM-kortet, og et ekstra reservekort hvis du er på reise på selve porteringsdagen.
Kostnadsdeling
Med Kostnadsdeling håndterer du enkelt kostnadsfordelingen mellom jobb og privat mobilbruk. I Kostnadsdeling kan du sette opp profiler som definerer hva bedriften skal dekke, og hva som skal dekkes av den ansatte.
Ikke mottatt SIM-kort enda?
Har du ikke mottatt SIM-kortet fra oss innen 48 timer før avtalt overgang, må du kontakte oss så raskt som mulig. Da får vi hjulpet deg med å utsette overgangen frem til SIM-kortet har kommet frem.