Angrerett

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette.

Angreretten gjelder når

  • varen er returnert i tilnærmet samme stand og mengde
  • varen er returnert i originalemballasje, uten skader
  • varen er returnert uten synlige riper, slitasje eller andre skader
  • varen ikke er tatt i bruk som din egen

Varer som ikke overholder disse kravene blir sendt tilbake til deg, og angreretten vil da bortfalle.

Når og hvor skal varen leveres tilbake?

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. De returnerte varene må pakkes inn slik at de ikke kan skades.

Retur av mobil, tilbehør eller bredbåndsruter:

Kontakt oss på tlf 924 05 050 så vil vi sende deg en ferdig frankert returseddel.

Retur abonnement (SIM-kort):

Telia Norge AS
Postboks 4444 Nydalen
0403 Oslo

Hva du får tilbakebetalt

Vi er forpliktet til å tilbakebetale porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal skje innen fjorten dager etter at vi mottar varen fra deg, eller henteseddel er stilt til rådighet for oss. Ved benyttelse av angreretten må du også fylle ut et tilbakebetalingsskjema sammen med angrerettskjema.