Meld forsikringskrav ved

Tyveri

Har du forsikring hos oss som dekker tyveri kan du registere forsikringssak her.

  • Unngå misbruk og sperr SIM-kortet

    Du kan sperre SIM-kortet ditt på 3 måter:

    • Ring +47 455 00 000
    • Logg inn på Min Side
    • Kontakt kundeservice
  • Anmeld tyveriet til politiet

    Før du kan sende skademelding må du anmelde tyveriet til politiet. Husk å oppgi telefonens IMEI-nummer i anmeldelsen. Du finner IMEI-nummeret på telefonens originalemballasje, eller på Min Side hvis du har kjøpt telefonen i nettbutikken vår.

  • Send skademelding

    Legg ved bekreftelsen du får fra politiet i skademeldingen. Logg inn med BankID og følg videre instruksjoner.

    For tyveri som har hendt før 1. august 2021:

    For tyveri som har hendt fra 1. august 2021:

    Når skademeldingen er sendt får du bekreftelse på e-post. Saken din blir da behandlet, og vår forsikringspartner vil hjelpe deg videre hvis du trenger hjelp.

    Har du ikke BankID?

    Skjedde tyveriet før 1. august, kontakt telia@gjensidige.no. For tyveri som har hendt fra og med 1. august, kontakt teliaforsikring@willis.com

  • Vent på ny telefon

    Gjensidige sender bekreftelse på e- post når ny telefon er på vei. Dette tar normalt 3 virkedager.

Var denne siden nyttig?