Infinity symbol

Oppsigelse

Vil du si opp abonnementet ditt?

Det er jo veldig trist å høre, men vi regner med at du har dine grunner. 

Oppsigelse av abonnement kan gjøres ved å:

  • Kontakte kundesenteret på chat eller 924 05 050
  • Besøke en av våre butikker (legitimasjon påkreves)
  • Send en privat melding på Facebook-siden vår

Husk på: Sier du opp abonnementet, mister du også mobilnummeret ditt. Så fort du har sagt opp nummeret blir det lagt i karantene, og deretter frigitt til ny bruk.

Vil du beholde nummeret ditt?

Ønsker du å avslutte abonnementet, men beholde nummeret? Da har du to valg:

  1. Endre til kontantkort
  2. Bytte leverandør

Skal du bytte mobilleverandør?

Skal du bytte mobilleverandør - enten til eller fra Telia - skal du ikke si opp mobilabonnementet ditt. Ved bytte av leverandør skjer det en såkalt portering, og du trenger ikke å gjøre noe som helst hvis du skal portere til Telia. Vi ordner alt for deg. 

Har du avtaletid?

Velger du å avslutte et abonnement som du har binding på, vil et bruddgebyr legges på sluttfakturaen. Du kan sjekke om du har binding ved å logge deg inn.