Oppsigelse

Vil du si opp abonnementet ditt?

Det er jo veldig trist å høre, men vi regner med at du har dine grunner. 

Oppsigelse av abonnement kan gjøres ved å:

  • Kontakte kundesenteret på chat eller 924 05 050
  • Besøke en av våre butikker (legitimasjon påkreves)
  • Send en privat melding på Facebook-siden vår

Beholde mobilnummeret?

Sier du opp abonnementet, mister du også mobilnummeret ditt. For å beholde nummeret kan du enten endre til kontantkort, eller kontakte en annen leverandør for å flytte nummeret. Når nummeret er flyttet avsluttes automatisk abonnementet ditt hos oss.

Skal du bytte mobilleverandør?

Skal du bytte mobilleverandør - enten til eller fra Telia - skal du ikke si opp mobilabonnementet ditt. Ved bytte av leverandør skjer det en såkalt portering, og du trenger ikke å gjøre noe som helst hvis du skal portere til Telia. Vi ordner alt for deg. 

Har du avtaletid?

Velger du å avslutte et abonnement som du har binding på, vil et bruddgebyr legges på sluttfakturaen. Du kan sjekke om du har binding ved å logge deg inn.