Oppsigelse

Vil du si opp abonnementet ditt?

Det er jo veldig trist å høre, men vi regner med at du har dine grunner. 

Oppsigelse av abonnement kan gjøres ved å:

  • Kontakte kundesenteret på chat eller 924 05 050
  • Besøke en av våre butikker (legitimasjon påkreves)

Beholde mobilnummeret?

Sier du opp abonnementet, mister du også mobilnummeret ditt. For å beholde nummeret kan du enten gjøre det om til kontantkort, eller kontakte en annen leverandør for å flytte nummeret. Når nummeret er flyttet avsluttes automatisk abonnementet ditt hos oss.

Skal du bytte mobilleverandør?

Skal du bytte mobilleverandør – enten til eller fra Telia – skal du ikke si opp mobilabonnementet ditt. Ved bytte av leverandør skjer det en såkalt portering, og du trenger ikke å gjøre noe som helst hvis du skal portere til Telia. Vi ordner alt for deg. 

Har du avtaletid?

Hvis du avslutter et abonnement som du har binding på, vil et bruddgebyr legges på sluttfakturaen. Du kan sjekke om du har binding ved å logge deg inn.

Sett Mobilt Bredbånd i hvilemodus

Har du et Mobilt Bredbånd-abonnement som du kanskje ikke trenger en periode, men hvor det er praktisk å ha det raskt tilgjengelig igjen senere? Da finnes det et godt alternativ til å si opp; nemlig hvilemodus.

Hvilemodus gjør at du beholder abonnementet, men med redusert datamengde, og selvsagt også redusert månedsavgift:

  • Kun 99,- i måneden (i stedet for ordinær månedspris)
  • 2 GB data pr. måned
  • Abonnementet kan stå i hvilemodus opptil 3 måneder av gangen, så ofte du vil

Hvilemodus kan du selv bestille via Min Side, Telia mobil-appen, eller ved å kontakte kundeservice.

Var denne siden nyttig?