Be om innsyn i personopplysninger
Sende en forespørsel om innsyn
Du har rett til å be om innsyn i alle personopplysninger, men for å forhindre at personopplysninger kommer på avveie må vi bekrefte identiteten din først.
Sender du oss en forespørsel vil vi sende deg en e-post med et dokument som vil inneholde:
- Kundeopplysninger (navn, fødsels- og personnummer, adresse, mobilnummer og e-post)
- Informasjon om abonnement (f.eks. abonnementstype, faktura, bestillinger og betalinger)
- Trafikkinformasjon (om bruken av et mobilabonnement, f.eks. avsender og mottaker av meldinger* og samtaler, start- og sluttidspunkt og oppkoblinger til mobilnettets basestasjoner.)
*Merk: For meldinger sendt fra utlandet vil du ikke kunne få info om mottakers nummer, da vil kun nummer til Telias meldingssentral vises (92001000).
Har du ikke BankID kan du registrere forespørsel om innsyn her.