Nå faser vi ut eldre TV-bokser
Frem mot sommeren 2025 vil vi avvikle TV-bokser som ikke støtter Telia Play.
Dette gjelder Get Box Mikro, Get Box II, HD PVR og HDi-boksene. Beboere som har disse boksene, kan oppgradere til en ny – helt gratis. Les hvordan lenger ned på siden.
Hvorfor gjør vi dette?
De gamle boksene har utdatert programvare som gjør at de ikke kan oppdateres. De vil derfor slutte å fungere i løpet av 2025.
Hva betyr dette for deg?
Beboere som blir berørt er varslet via e-post, SMS og brev. Som styremedlem trenger du derfor ikke å gjøre noe, annet enn å bistå de som måtte trenge det med info underveis.
Hvordan bestille nye bokser?
Beboere som skal bytte TV-boks kan gjøre dette via Min Side, i en Telia-butikk eller ved å ringe til kundeservice på (+47 924 05 050) og bruke automatisk tastevalg.
Beboere som skal bytte flere TV-bokser kan gjøre det på samme måte, med unntak av kundeservice, hvor de må snakke direkte med oss for å oppgi antall bokser.
Ingen boks? Ingen problem!
Alle TV-kunder har tilgang til Telia Play, også uten TV-boks. Telia Play er tilgjengelig på smart-TV, PC, mobil, nettbrett og Apple TV. Les mer om hvordan du ser Telia Play uten boks her.
Men, hva de gamle boksene?
De kan kastes som elektronisk avfall eller leveres til nærmeste Telia-butikk.
Nyttig info til beboere
Her har vi samlet nyttige lenker du kan dele med dine beboere.
Slik kommer du i gang med den nye TV-boksen
Slik bruker du Telia Play
Slik fungerer Opptak, Ukesarkiv og Mitt innhold
Ta kontakt med oss
Vi vet hvor viktig personlig service er for styret. Et dedikert serviceteam sitter klare for å svare på dine spørsmål om den kollektive avtalen.
- Ring oss på telefon +47 21 90 07 30 (alle hverdager kl 09 - 17)
- Send en e-post til styremail@telia.no
- Benytt kontaktskjemaet under, så går henvendelsen automatisk til riktig avdeling.