TV 2 er tilbake – ekstra TV-poeng fjernes
Før TV 2 og Telia ble enige om en ny avtale, og helt til 18. august, fikk våre TV-kunder 50 ekstra TV-poeng som kompensasjon. Disse fjernes nå. Se hva dette betyr for deg som kunde.
Hva skjer med de ekstra poengene?
De ekstra poengene fjernes 18. august, siden TV 2 og Telia ble enige om en ny TV-avtale 1. juli.
Hva betyr dette for meg?
- Ble du kunde hos oss før 1. mars 2025, og har brukt av de ekstra poengene, settes du tilbake til det du hadde per 28. februar.
- Ble du kunde hos Telia etter 1. mars, og har brukt ekstra poeng, får du tilbake innholdet som er forhåndsvalgt (det samme som du hadde da du ble kunde hos oss).
- Om du ikke har brukt noe av ekstrapoengene, vil du ikke merke noen endring og du beholder alt innholdet ditt slik du har det i dag i Telia Play.
Hvordan kan jeg endre på TV-innholdet mitt?
I Telia Play kan du når som helst bytte inn og ut strømmetjenester og kanaler. Der får du også oversikt over alle kanaler og tjenester som er valgt inn, og hvor mange poeng du har brukt.
Spørsmål og svar
Det kan være fordi du hadde minuspoeng fra før (før 1. mars da vi la på 50 ekstra poeng), som igjen kan skyldes endringer Telia har gjort på poengsatser for TV-kanaler og/eller strømmetjenester.
Det koster deg ikke noe ekstra å ha minuspoeng – men du må velge ut kanaler / strømmetjenester for å komme i pluss, før du kan gjøre andre endringer du måtte ønske.
Hvis du har kjøpt ekstra TV-poeng, beholder du disse som før, uansett om du kjøpte dem før eller etter 1. mars.
Ja, TV 2 Play Basis uten reklame og TV 2 Play Favoritt med Disney+ kommer i løpet av høsten, men vi har ikke dato riktig ennå. Vi kommer til å oppdatere TV 2-info her når vi har noe nytt å melde.
I mellomtiden har du allerede TV 2 Play Basis med reklame og TV 2 sine lineære kanaler tilgjengelig i Telia Play.
Slik velger du innhold i Telia Play
Finn noe du vil se, legg til, aktiver og nyt!
Se også hjelpesider for Telia Play
Slik kommer du i gang med Telia Play