
Datakommunikasjon
Åpningstider
Kundeservice og leveranse
Hverdager: 08:00-16:00
Lyst til å fikse det selv?
Her finner du mer informasjon om:
Melde feil i Min Portal
Du kan enkelt melde inn feil direkte i Min Portal:
Slik gjør du det:
- Gå til Min Portal og logg inn
- I menyen til venstre, klikk på Tjenester
- Finn tjenesten du ønsker å melde feil på – enten ved å bla i listen eller bruke søkefeltet
- Klikk på "Meld feil"-knappen
- Følg veiviseren for å fylle ut nødvendig informasjon
Når du har sendt inn feilmeldingen, blir den automatisk registrert hos oss. Dersom vi har behov for mer informasjon, tar vi kontakt med deg.
Du kan til enhver tid følge statusen på saken i menyen til venstre under Feilmeldinger i MinPortal.
Spørsmål om datakommunikasjon?
Er du privatkunde? Besøk kundeservice privat
Get-løsninger for bedrifter
For henvendelser knyttet til tidligere Get-løsninger for bedrifter, som IP-telefoni, fiber og hybridfiber, og diverse TV-pakker.
Ring oss på telefon 800 81 222 eller send oss en melding her
Åpningstider: hverdager kl 08.00-16:00.