ForsidenKundeserviceTVFeilmeldinger og problemer TV

Problemer og feilmeldinger

Velg hvilken plattform du har problemer med

Hva trenger du hjelp til?

Mangler enkelte kanaler

Prøv aller først en restart av boksen – trekk ut strømkabelen, tell til ti og sett den inn igjen.

  1. Naviger til Hovedmeny
  2. Bla mot høyre til tannhjulet (Innstillinger) og ned til "Legg til konto"
  3. Velg Telia-konto

Ser du ikke kundenummeret ditt?

  1. Logg inn og følg stegene på skjermen
  2. Forsøk å se direkte-TV


Ser du kundenummeret ditt?

  1. Naviger til direkte-TV og spill av en direktesendt kanal
  2. Trykk OK
  3. Gå til innstillinger i menyen under avspillingslinjen
  4. Trykk OK og gå til "Kanalkilder"
  5. Velg Telia TV, vent mens kanalene lastes inn og trykk så "ferdig"

Obs! Har du nylig valgt inn kanalen du leter etter? Det kan ta litt tid før den er tilgjengelig på Telia-boksen din.

Har du fortsatt ikke tilgang til kanalen? Noen kan oppleve at de mangler tilgang til enkelte kanaler, og dette kan ofte skyldtes at kanaler du leter etter ikke ligger i kanallisten din. 

Slik fikser du det:

  1. Se på direkte-TV
  2. Trykk "OK" og velg "Innstillinger", deretter "OK" igjen
  3. Bla nedover til "Tilpass kanallisten" og legg til kanalen du mangler