Mann som kikker på mobilen sin mens han går i bysentrum

Vet du hvilke fordeler du har som kunde hos Telia, tro?

Som Telia-kunde har du en rekke fordeler og tjenester tilgjengelig – som gjør mobilhverdagen både enklere og ganske mye smartere. Men kjenner du til dem? Vi har laget en mini-guide. 

Et mobilabonnement er ikke hva det én gang var, der pris på ringeminutter, SMS og MMS var det som gjaldt, for de som husker den tiden. Nå er det gjerne mobildata, underholdningstjenester og dekning vi er mest opptatt av når vi skal velge abonnement og leverandør.

Enten du er ny hos Telia, eller har vært hos oss lenge, kan det være greit å få en liten oversikt over fordelene og tjenestene vi tilbyr i dag, slik at du får optimalt ut av abonnementet ditt. 

Data Rollover - spar ubrukt data til senere

Noen måneder kan det være deilig å ha litt ekstra data, og med Data Rollover har du muligheten. Du kan nemlig enkelt ta med deg ubrukt data til neste måned – eller enda lengre om du vil!

Telia-app mobildata.jpg

Du kan spare like mye data som du har inkludert i abonnementet ditt, og i Telia-appen får du full oversikt over hvor mye du har brukt.

Data Rollover er inkludert i alle mobilabonnementene våre, med unntak av Telia X, som har ubegrenset med data inkludert. 

Hørt om Data Sharing?

Sitter du igjen med ekstra data ved slutten av måneden? Data Sharing lar deg enkelt dele den ubrukte dataen din med barna, kjæresten eller en venn i nøden – forutsatt at de har et SMART-, UNG- eller BARN-abonnement. Å gi bort data gjør du enkelt og raskt i Telia-appen. NB! Data Sharing leveres bare i appen.

Data sharing datter.jpg

Roam Like Home - bruk mobilen som hjemme

Er du en av dem som knapt bruker mobilen på utenlandsreise, i frykt for en skyhøy regning etter feriens slutt? Med Roam Like Home har du ingen grunn til bekymring! Tjenesten er inkludert i alle abonnementene våre. Surf, ring og send meldinger i hele EU, EØS og Sveits – uten ekstra kostnad. 

telia roaming.jpg

Underholdning med på kjøpet!

Med et UNG- eller SMART-abonnement fra Telia får du Storytel og HBO Nordic gratis i én måned. Stream favorittserien din når det passer deg, eller lytt til så mange lydbøker du bare orker. 

telia HBO.jpg

Data Boost - ekstra data her og nå

Skulle du gjerne hatt ekstra data til å se siste episode av favorittserien på hytta, men er redd for å bruke opp datakvoten? Da bør du sjekke Data Boost, som rett og slett gir deg fri tilgang på ekstra data i 1, 3 eller 12 timer. 

Denne geniale tjenesten er tilgjengelig for alle med et BARN-, UNG- eller SMART-abonnement.  

Glad i musikk? Sjekk ut Telia Music Freedom

Dersom du er avhengig av musikk, bør du ta en nærmere titt på tjenesten Telia Music Freedom. For bare 49 kroner måneden du lytte til musikk på Spotify, Apple Music, Tidal, Deezer eller Beat – akkurat når du vil – uten å bruke opp datakvoten din.

Telia_music_freedom.jpg

Tjenesten er automatisk inkludert i UNG-abonnementene, SMART-abonnementene med 12, 15 eller 20 GB, SMART Kontant 10, 15 eller 20 GB og Telia X. 

Landets beste dekning

telia dekning barn med mobil.jpg

Det høres kanskje voldsomt ut, men Telias mobilnett er faktisk flere ganger kåret til Norges beste 4G-nett. Det gir suveren dekning, kapasitet, hastighet og stabilitet og dekker nesten hele Norge, slik at du kan surfe, ringe og tekste – uansett hvor du befinner deg. 

Psst! Sjekk også SVITSJ

telia fordeler mann.jpg

Er du en av dem som liker å bytte til ny telefon når det kommer en spennende modell på markedet? Da vil du kanskje kikke nærmere på tjenesten SVITSJ. Men den kan du faktisk bytte mobil hvert år. Du får skjermforsikring inkludert og kan velge det abonnementet som passer deg best – helt uten binding.

Spør oss - vi hjelper deg gjerne!

I hele vårt langstrakte land finnes det hele 60 Telia-butikker. Har du spørsmål eller ønsker personlig råd, er du veldig velkommen til å stikke innom din nærmeste Telia-butikk.

mobil til barn Isa Eren.jpg

Du kan også kontakte vårt kundesenter. Vi er tilgjengelige på telefon sju dager i uka, fra 08 - 20 på hverdager, fra 09-17 på lørdager og 10-15 på søndager. 

Har du et spørsmål, stort eller lite, er det bare å ta kontakt med Kundesenteret, de er så opptatt av å gi god hjelp at de faktisk vant Kundeserviceprisen i 2019

 

Var denne siden nyttig?