
Samle mer, få mer
Samler du mobil, TV og internett hos oss får du flere fordeler.
Lurer du på noe?
Du må ha TV og/eller internett og privat mobilabonnement fra Telia (gjelder ikke kontantkort, BARN-abonnement eller bedriftsabonnement).
De gamle abonnementene SMART og UNG får dessverre ikke dobbel data – men du får også ekstra data hver måned, ved å samle mobilabonnement og TV/Internett hos oss.
Hvor mye ekstra du får, avhenger av hvilket SMART-/UNG-abonnement du har:
- 10 GB per måned – gjelder SMART 20 GB og UNG 25 GB
- 5 GB per måned – gjelder SMART 10 og 15 GB, UNG 12 og 18 GB
- 1 GB per måned – gjelder SMART 2, 4 og 6 GB, UNG 3, 6 og 8 GB
Du kan se hvor mange GB du har inkludert på Telia Min side og i Telia-appen.
Les mer om de nye mobilabonnementene våre her.
Du står fritt til å velge de kanalene du selv ønsker i Valgmenyen. Du har full valgfrihet og det koster ingenting å bytte innhold. Hvis du ikke har poeng nok til å velge for eksempel HBO Nordic, kan du velge bort noen kanaler du ikke bruker for å frigjøre poeng eller kjøpe flere poeng på Min side.
For at du skal ha oversikt over dine produkter vises 10 ekstra TV-poeng på fakturaen din, men du betaler ikke for disse.
Alle med et privat Telia-abonnement i husholdningen får surfegaranti og dobbel data. Husholdningen får 10 ekstra TV-poeng lagt til TV-abonnementet.
Hvis du er TV- og internettkunde og bestiller et mobilabonnement fra Telia, vil fordelene automatisk legges på ditt abonnement. Etter noen dager vil fordelene vises på Min side og i Telia-appen. Det samme gjelder for Telia-mobilkunder som bestiller TV- og internett fra Telia eller flytter inn i et borettslag med Telia.
Du kan se fordelene dine på Min side og i Telia-appen.
Data Boost er fri databruk i en periode. Les mer om Data Boost her. I Telia-appen kan du følge med på hvor lenge det er igjen av data boosten. Vi sender deg også en SMS like før den er slutt.
Surfegaranti aktiveres dersom internettet fra Telia hjemme er nede og vi ikke klarer å rette det øyeblikkelig - også ved planlagt vedlikehold.
Både bruker og eier av abonnementet kan aktivere Surfegaranti for husholdningen.
NB! Surfegaranti gjelder ikke dersom du har trådløst bredbånd abonnement hos oss - da dette uansett går via mobilnettet.