Slik bestiller du

service på mobilen

Må mobilen din på verksted? Da kan du enten levere den i en Telia-butikk, eller ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre.

Sjekk først aktuelle oppdateringer

Før du sender mobilen din til service, bør du sjekke produsentens supportsider for kjente problemer, og sikre at mobilen er oppdatert med siste versjon av programvaren. I en del tilfeller kan oppdatering eller tilbakestilling av mobilen løse problemene.

Bestille service i Telia-butikk

Om mobilen din er kjøpt hos oss og må på verksted, kan du levere den hos din nærmeste Telia-butikk. De hjelper deg også med oppsett og sjekker vanlige brukerfeil før mobilen eventuelt blir sendt inn. 

Har du behov for lånetelefon kan butikkene som regel hjelpe deg med det også – du kan da låne en enkel telefon mens du venter på å få tilbake din egen.

Merk! For å levere mobilen på service i Telia-butikkene, må du ha med kjøpsbevis.

Sende mobilen på service

Ta kontakt, så hjelper vi deg gjerne med å registrere servicesaken for deg slik at du får sendt inn mobilen din.

Hardware Support tlf:

459 17 000

Åpningstid: Alle hverdager kl 9 - 17.