TV 2 Play ikke tilgjengelig

Telia og TV 2 ikke enige om ny TV-avtale

Dessverre har ikke forhandlingene mellom Telia og TV 2 ført til enighet. Derfor er TV 2 sine kanaler og strømmetjenester, deriblant de faste kanalene TV 2 Direkte og TV 2 Nyhetskanalen, i tillegg til strømmetjenesten TV 2 Play, fra og med 1. mars dessverre utilgjengelige på vår TV-tjeneste.

Se all info om forhandlingene og hva som skjer videre her.

Kompensasjon

Som kunde fikk du 1. mars 50 ekstra TV-poeng som ble tilgjengelig i valgmenyen. Poengene kan du bruke til å velge blant et stort utvalg TV-kanaler og strømmetjenester.

Alternativt kan du velge kontantkompensasjon:

  • Kunder i enebolig/rekkehus: Kunder som har direkteavtale på Telia Play og betaler TV-abonnementet sitt selv, kan velge 109 kroner i månedsrabatt, som tilsvarer prisen på et TV 2 Play Basis-abonnement*. Dette gjøres på Min Side.
  • Kunder i borettslag/sameier: Bor du i en boligsammenslutning og TV-avtalen din inngår i en fellesavtale, gjelder egen kontantkompensasjon som eventuelt må avtales direkte mellom Telia og styret ditt.
  • Partnerkunde hos Telia: Her gjelder egne ordninger, og du må ta direkte kontakt med din leverandør.

*Vi gjør oppmerksom på at TV 2 fra og med 1. februar har endret innholdet i sine pakker, slik at du nå trenger TV 2 Play Favoritt for å få kunne se blant annet TV 2 Direkte.

Hva får jeg for 50 TV-poeng?

Med 50 poeng kan du få tilgang til masse spennende innhold fra våre mest populære strømmetjenester. Sjekk topplistene og hva du kan få tilgang til for poengene dine: