Multichannel Gateway

Med ett API får du enkelt tilgang til over 10 ulike kommunikasjonskanaler: SMS, E-post, FB messenger, Twitter, Push Notifications, In app messaging, Apple Business Chat med flere.
Fordeler med Telia Multichannel Gateway
- En tjeneste levert på den skybaserte plattformen IMIconnect.
- Ett API med tilgang til flere digitale kommunikasjonskanaler.
- Et stabilt API som løpende tilpasses endringer i kommunikasjonskanalene, slik at du slipper det.
- Lett tilgjengelig portal for administrasjon av rapporter og feilsøking.
- Enkelt å sette opp to-veis dialog med kunder i alle kanaler.
- Velg ett eller flere avsendernavn på SMS for profilering av bedriften.


Rapporter
Adminportal
API
Telia Multichannel Gateway gir API til mange ulike kommunikasjonskanaler i én tjeneste:
|
|
Spørsmål og svar
Ja, tjenesten kan bestilles med kun API for SMS-kommunikasjon. Tilgang til admin-portalen gjelder kun ved bestilling av komplett sett API-er, ikke enkeltvise API-er.
Ja, det er mulig. I ordreskjema angir du test under kontotype.
Normal leveransetid er 5 arbeidsdager fra mottatt ordreskjema, forutsatt at du har en Telia bedriftsavtale.