dame med mobil

Multichannel Gateway

 

Med ett API får du enkelt tilgang til over 10 ulike kommunikasjonskanaler: SMS, E-post, FB messenger, Twitter, Push Notifications, In app messaging, Apple Business Chat med flere.

Fordeler med Telia Multichannel Gateway

  • En tjeneste levert på den skybaserte plattformen IMIconnect.
  • Ett API med tilgang til flere digitale kommunikasjonskanaler.
  • Et stabilt API som løpende tilpasses endringer i kommunikasjonskanalene, slik at du slipper det.
  • Lett tilgjengelig portal for administrasjon av rapporter og feilsøking.
  • Enkelt å sette opp to-veis dialog med kunder i alle kanaler.
  • Velg ett eller flere avsendernavn på SMS for profilering av bedriften.

 

Telia Multichannel Gateway gir API til mange ulike kommunikasjonskanaler i én tjeneste:

  • SMS
  • Tale
  • RCS
  • In-app messaging
  • Push Notification (App og Web)
  • Facebook Messenger
  • Twitter
  • WeChat
  • Apple Business Chat
  • WhatsApp
  • Unified API (et API som støtter alle kanaler)

Spørsmål og svar

Ja, tjenesten kan bestilles med kun API for SMS-kommunikasjon. Tilgang til admin-portalen gjelder kun ved bestilling av komplett sett API-er, ikke enkeltvise API-er.

Ja, det er mulig. I ordreskjema angir du test under kontotype.

Normal leveransetid er 5 arbeidsdager fra mottatt ordreskjema, forutsatt at du har en Telia bedriftsavtale.

Vil du vite mer om Multichannel Gateway?

Skriv inn dine kontaktdetaljer og vi vil kontakte deg så snart som mulig.