Multichannel Gateway

Med ett API får du enkelt tilgang til over 10 ulike kommunikasjonskanaler: SMS, E-post, FB messenger, Twitter, Push Notifications, In app messaging, Apple Business Chat med flere.

Fordeler med Telia Multichannel Gateway

table_icon_checkmark_purple_.png En tjeneste levert på den skybaserte plattformen IMIconnect.  
table_icon_checkmark_purple_.png Ett API med tilgang til flere digitale kommunikasjonskanaler.  
table_icon_checkmark_purple_.png Et stabilt API som løpende tilpasses endringer i kommunikasjonskanalene, slik at du slipper det.  
table_icon_checkmark_purple_.png Lett tilgjengelig portal for administrasjon av rapporter og feilsøking.  
table_icon_checkmark_purple_.png Enkelt å sette opp to-veis dialog med kunder i alle kanaler.  
table_icon_checkmark_purple_.png Velg ett eller flere avsendernavn på SMS for profilering av bedriften.  

 

Rapporter

Viser detaljert informasjon om trafikken på de ulike kanalene. Rapportering kan separeres og det er mulig å eksportere logger.

Adminportal

En webportal som samler alle administrative funksjoner knyttet til å bruke tjenesten. Her finner man også verktøy for feilsøking, dashboard som gir oversikt på trafikk, tilgang til rapporter og administrasjon av brukerrettigheter.

Replace

API

All API-dokumentasjon er tilgjengelig her.

Telia Multichannel Gateway gir API til mange ulike kommunikasjonskanaler i én tjeneste:

  • SMS
  • Tale
  • RCS
  • In-app messaging
  • Push Notification (App og Web)
  • Facebook Messenger
  • Twitter
  • WeChat
  • Apple Business Chat
  • WhatsApp
  • Unified API (et API som støtter alle kanaler)

 

Spørsmål og svar

Ja, tjenesten kan bestilles med kun API for SMS-kommunikasjon. Tilgang til admin-portalen gjelder kun ved bestilling av komplett sett API-er, ikke enkeltvise API-er.

Ja, det er mulig. I ordreskjema angir du test under kontotype.

Normal leveransetid er 5 arbeidsdager fra mottatt ordreskjema, forutsatt at du har en Telia bedriftsavtale.

 

Jeg ønsker å vite mer om Multichannel Gateway