Infinity symbol

Telia ACE

Et kundesenter for alle typer henvendelser

Effektiv kundeservice på kundenes premisser

Telia ACE (A Conversational Engagement) er en kontaktsenterplattform i skyen som gir sømløs kontakt med kundene, uansett hvilken kanal kunden velger for å nå kundesenteret.

Med Telia ACE kan alle typer henvendelser håndteres i én enkelt applikasjon, enten det er telefonsamtaler, chat, sosiale medier, e-post eller SMS.

  • Avansert callsenter-funksjonalitet med dialer
  • Talestyrt IVR som forstår naturlig språk
  • Chatbot med AI
  • Workforce management
  • Kunnskapsbase og smart FAQ
  • SMS, Facebook, Twitter og e-posthåndtering
  • Videosamtaler, co-browsing og mye mer

Hvorfor velge Telia ACE?

Telia ACE tilbyr støtte for å blande ulike kontaktpunkter, og kundekonsulentene kan jobbe med henvendelser fra ulike kanaler etter tur.

Telia ACE brukes i dag av over 300 kundesentre i Norden, Baltikum og andre europeiske land, og håndterer årlig mer enn 350 millioner interaksjoner.

Med Telia ACE kan alle typer henvendelser håndteres i én applikasjon

Telia ACE er en avansert kundesenterløsning som inneholder talestyringsteknikker, AI (kunstig intelligens) og Knowledge Management. Det betyr at bedriftene nå også kan tilby heldigitale ansatte som kan hjelpe kundene med enklere saksbehandling online. Disse kan inkludere funksjoner som chatbots og selvlærende FAQs (svar på ofte stilte spørsmål), men også intelligent talestyring.

For mer kompliserte spørsmål blir kunden automatisk sluset videre til en personlig kontakt som kan bidra til å løse saken. På denne måten kan en virksomhet effektivisere kundeservicen samt forbedre tilgjengeligheten og kundeopplevelsen på én gang.

Les mer om ACE på våre internasjonale sider

Les om fremtidens kundemøte

 

Jeg ønsker å vite mer om Telia ACE

Firma *
Fornavn / etternavn *
Telefonnummer *
E-post *