Telia ACE
Et kundesenter for alle typer henvendelser

Effektiv kundeservice på kundenes premisser
Telia ACE (A Conversational Engagement) er en kontaktsenterplattform i skyen som gir sømløs kontakt med kundene, uansett hvilken kanal kunden velger for å nå kundesenteret.
Med Telia ACE kan alle typer henvendelser håndteres i én enkelt applikasjon, enten det er telefonsamtaler, chat, sosiale medier, e-post eller SMS.
- Avansert callsenter-funksjonalitet med dialer
- Talestyrt IVR som forstår naturlig språk
- Chatbot med AI
- Workforce management
- Kunnskapsbase og smart FAQ
- SMS, Facebook, Twitter og e-posthåndtering
- Videosamtaler, co-browsing og mye mer
Hvorfor velge Telia ACE?
Telia ACE tilbyr støtte for å blande ulike kontaktpunkter, og kundekonsulentene kan jobbe med henvendelser fra ulike kanaler etter tur.
Telia ACE brukes i dag av over 300 kundesentre i Norden, Baltikum og andre europeiske land, og håndterer årlig mer enn 350 millioner interaksjoner.


Med Telia ACE kan alle typer henvendelser håndteres i én applikasjon
Telia ACE er en avansert kundesenterløsning som inneholder talestyringsteknikker, AI (kunstig intelligens) og Knowledge Management. Det betyr at bedriftene nå også kan tilby heldigitale ansatte som kan hjelpe kundene med enklere saksbehandling online. Disse kan inkludere funksjoner som chatbots og selvlærende FAQs (svar på ofte stilte spørsmål), men også intelligent talestyring.
For mer kompliserte spørsmål blir kunden automatisk sluset videre til en personlig kontakt som kan bidra til å løse saken. På denne måten kan en virksomhet effektivisere kundeservicen samt forbedre tilgjengeligheten og kundeopplevelsen på én gang.