
Velkommen til oss
Takk for at du valgte Telia mobilabonnement! Her er det noen ting vi gjerne vil tipse deg om.
1. Min Side og Telia-appen
På Min Side og i appen har du full oversikt over abonnementet ditt.
Der kan du blant annet:
- Se faktura og detaljert forbruk
- Endre på abonnementet
- Kjøpe mer data
2. Når du mottar første faktura
Når du blir kunde hos oss, blir du fakturert for en periode fra og med den dagen du ble kunde, pluss to hele perioder fremover i tid.
Etter den første fakturaen vil de videre fakturaene du mottar gjelde kun én måned av gangen, og dermed mer i tråd med hva du forventer.
3. Det er trygt å bruke mobildata
Du blir aldri belastet for mer data enn du har inkludert i abonnementet ditt. Vi varsler deg på SMS når du nærmer deg 80 % av inkludert data. Bruker du opp alt før neste fakturaperiode går hastigheten ned, men du betaler ikke noe ekstra.
4. PIN- og PUK-kode
Taster du feil PIN-kode for mange ganger, altså 3 ganger, må du legge inn PUK-kode. Den står på forsendelsen som kom med SIM-kortet ditt, men heldigvis finner du den også på Min Side.
5. Ekstra data når du trenger det
Skulle du trenge mer data enn du har inkludert i abonnementet kan du kjøpe ekstra datapakker i appen, på Min Side eller via SMS-varslingen du mottar hvis du går tom. Ekstra datapakker er gyldig 30 dager.
Trenger du bare litt data kan du kjøpe Data Boost som varer i enten 1, 3 eller 12 timer.
Samlefordeler
Samler du mobil, TV og internett hos oss, får du flere fordeler.
Trygghet for deg og dine
Med mobilabonnement hos oss er du alltid beskyttet i et sikkert nett. Våre trygghetstjenester sikrer deg og familien.

Trygghet alltid inkludert
Grunnleggende digital sikkerhet er inkludert i alle våre abonnement.

Ny og bedre! Telia Trygg
Få ekstra trygghet for deg og dine med vår beste trygghetspakke noensinne.