Mann og kvinne med mobiltelefon på kontor

Rydd opp i mobilkaoset med SVITSJ for Bedrift

Telefoner som er kjøpt inn på forskjellige tidspunkt, ulike avtaler og private telefoner som brukes på jobb. Sjekk hvordan dere får et bedre og mer oversiktlig system.

Nye ansatte som trenger telefoner, ansatte som slutter og leverer tilbake telefoner og ansatte som bruker private telefoner.

Det kan være vanskelig for enhver bedrift å holde oversikt og kontroll på kaoset. Særlig for mellomstore bedrifter med en del telefoner i omløp, kan administrasjonen være både tidkrevende og frustrerende.

Fikser det selv

En SVITSJ for Bedrift-avtale fra Telia gjør at disse problemene med å holde oversikt over mobilparken forsvinner. De ansatte kan selv velge å bytte telefon hvert år, og bedriften forholder seg bare til en månedlig sum.

– SVITSJ frigjør mye tid og administrasjon for den ansvarlige. Bedriftens ansvarlige kjøper inn telefonene første gang, men deretter er det brukeren som administrerer den, forklarer produkt- og kommersiell direktør i Telia Bedrift, Parisa Yousefi.

Det betyr at den ansatte selv bytter telefonen etter 12 måneder hvis han eller hun ønsker det. Du kan svitsje i våre Telia-butikker, via kundeservice eller med Click-bestilling i nettbutikken.

– Og hvis det er behov for å bruke den inkluderte skjermforsikringen kan brukeren enkelt gjøre dette også selv, sier Yousefi.

Les også: Med Vipps får du full datafrihet på jobbtelefonen

Alltid oppdaterte telefoner

Teknologien utvikler seg fortere nå enn for bare noen få år siden, og mange er har et krav eller ønske om å ha oppdaterte telefoner til enhver tid.

– Før var det vanlig at en bedrift hadde telefoner i 18 måneder eller tre år, men for mange blir det en for treg utskiftingstakt med dagens utvikling, sier Parisa.

Vinn-vinn-avtale

Med en SVTISJ for Bedrift-avtale slipper bedriften altså å bli sittende med eldre telefoner som ingen egentlig vil ha. De ansatte vil bli mer fornøyd med et av sine viktigste arbeidsverktøy, noe som kan bidra positivt til effektiviteten i bedriften.

Skjermforsikring er inkludert, så bedriften slipper dessuten administrasjon med ødelagte telefoner og eventuelle reparasjoner.

– Med skjermforsikringen er bytte av telefon veldig enkelt. Stikk innom én av våre 64 butikker over hele Norge, eller send telefonen inn ved hjelp av en dedikert returkonvolutt, sier Parisa Yousefi.

LES OGSÅ: Slik kan du overtale sjefen til å svitsje

SVITSJ for Bedrift er tilgjengelig for kunder med abonnementene Telia Click, Telia Bedrift og SMART Bedrift.

Slik fungerer SVITSJ for Bedrift


  • Valgfri mobil fra vårt sortiment
    Dere kan velge mellom en lang rekke telefoner - inkludert de nyeste modellene.
  • Bytt mobil hver 12. måned
    Ansatte kan selv velge å svitsje telefonen med en ny én gang i året.
  • Skjermforsikring inkludert
    Skjermforsikring er inkludert, og du kan få en lånetelefon på minuttet om du besøker én av våre 64 Telia-butikker.
  • SVITSJ med god samvittighet
    For hver telefon som byttes inn med SVITSJ for Bedrift donerer Telia 10 kroner til No Isolation. Det gjør at enda flere langtidssyke barn og unge får sin egen AV1-robot og kan delta i hverdagen selv om de ikke kan være der fysisk.

 

Var denne siden nyttig?