Hjelp til mobil
Her finner du svar på det meste, knyttet til dine mobilabonnement og mobiltjenester hos oss.
Spotify avsluttes 10. november 2025
Telia avslutter samarbeidet med Spotify, så hvis du har hatt Spotify Premium eller Family tilknyttet mobilabonnementet, endres dette nå automatisk til Spotify Free.
Eventuelle beløp fakturert lenger frem i tid enn 9. november 2025, vil auomatisk krediteres på neste faktura.
Er du bedriftskunde? Se hjelpesider for bedrift her.
Mobilforsikring og service
Kjøp og administrer mobilforsikring
Service på mobilen
Meld skade på mobilen
Meld mobilen stjålet
Min Side, app og vilkår
På Min Side finner du full oversikt over abonnementet ditt, avtaler og tjenester. Du kan sjekke forbruk, endre abonnement, bestille/avbestille tjenester, se og betale faktura og mye mer.
Telia-appen
Appen gir deg kontroll på forbruket ditt og du kan kjøpe datapakker, se faktura og endre abonnementet ditt.
Her finner du aktuelle vilkår for mobilabonnement: